Otoczenie organizacyjne – nowoczesny obóz pracy, czy najlepszy pracodawca na świecie?

Data

15 czerwca 2018

Miejsce

Kinnarps Polska
Puławska 354/356
02-819 Warszawa
(parking dla gości dostępny przy budynku)

Program spotkania

09:00 – 09:30 Rejestracja i networking

09:30 – 10:00 Wprowadzenie – Joanna Heidtman i Piotr Piasecki

Podczas spotkania będziemy rozmawiać o idei sensotwórczego środowiska pracy i skonfrontujemy ją ze zjawiskiem nowoczesnych obozów pracy. Pokażemy jak budować organizacje sprzyjające współpracy i innowacyjności. Będziemy mówili o niemądrym i niespójnym kopiowaniu rozwiązań z zakresu EVP (Employment Value Proposition). Udostępnimy narzędzia diagnozowania dopasowania Środowiska pracy do Celów i potrzeb organizacji.

10:00 – 10:40 Jak zrobiliśmy rewolucję i zamieniliśmy bystrego emeryta z Facebookiem w rynkowego lidera? Case study. Rozmowa z Marcinem Wojtachnio, członkiem zarządu mBank Hipoteczny

10:40 – 11:10 – przerwa kawowa i networking

11:10 – 12:20 Panel dyskusyjny z udziałem partnerów

Porozmawiamy o materialnych i niematerialnych przejawach sensotwórczego środowiska pracy sprzyjającego tworzeniu wartości. W gronie praktyków rynkowych odpowiemy na pytania, jak w praktyce można zbudować spójne środowisko, które będzie wyjątkowe i przyciągnie do siebie dobrych pracowników. Wyłonimy czynniki sukcesu czyli na co zwracać uwagę przy budowaniu takiego środowiska, a czego unikać.

Paneliści:

  • Beata Osiecka – CEO, Head of CEE Region – Kinnarps Polska
  • Monika Szawernowska – CEO, Concept Space
  • Agnieszka Ulanecka – VP, Film Producer, Angiris

12:20 – 12:30 Podsumowanie i zakończenie spotkania

Odpłatność za udział w spotkaniu wynosi 150zł + VAT. Zastrzegamy sobie możliwość selekcji zgłoszeń. Dane do zrealizowania płatności będą wysłane zaakceptowanym uczestnikom spotkania mailem.

Relacja wideo

Dr Joanna Heidtman opowiada czym jest otoczenie organizacyjne. Jakie są aspekty materialne i niematerialne środowiska pracy? Czy przestrzeń może mieć wpływ na innowacyjność i kreatywność pracowników wiedzy?

Czym jest Senso.Lab? Co to jest Sensotwórczość? Czym jest nowoczesne miejsce pracy? Jaka powinna być przestrzeń pracy i fizyczna i społeczna?

Czy zmiana kultury organizacyjnej firmy może przełożyć się na wyniki finansowe? Co było najtrudniejsze w trakcie transformacji? Jaka była strategia i założenia procesu?

Co to jest Activity Based Working? Czy różnorodność i aranżacja biura to odległe od siebie tematy? Jak przestrzeń biurowa może wspierać innowacyjność i kreatywność?

Jakie są trendy w projektowaniu biur? Jakie będą biura przyszłości? Czy przestrzeń biurowa może wpływać na zadowolenie pracowników? Czym różnią się biura w poszczególnych branżach?

Czy kultura organizacyjna ma wpływ na współpracę korporacji ze startupami? Jak stworzyć kulturę organizacyjną otwartą na współpracę? Czy kultury oraganizacyjne startupu i korporacji mogą się przenikać?

Jak sprostać oczekiwaniom przyszłych pracowników? Czy content video jest tylko dla marketingu? Czy film może być narzędziem? Jak pokazać prawdę o firmie? Czy produkcja materiałów filmowych dla film jest droga?

Dla kogo jest Senso.Lab?

WŁAŚCICIELE FIRM – To oni nadali Sens na początku istnienia swoim firm. Teraz wielu z nich zdaje sobie sprawę, że model biznesowy i sposób zarządzania firmą i ludźmi, który był efektywny i dawał im przewagę konkurencyjną przez ostatnie 10, czy 20 lat się wyczerpał.

KADRA ZARZĄDZAJĄCA – Oprócz zadań merytorycznych, stają oni przed trudnymi pytaniami, na które nie ma jednoznacznej i prostej odpowiedzi. Jak zarządzać pracownikami wiedzy?

SZEFÓW DZIAŁÓW HR – Zadaniem działów HR jest nie tylko rekrutacja, ale też zatrzymanie talentów. Jak budować kulturę organizacyjną, by pracownicy widzieli Sens zarówno w ich pracy, jak i działalności całej firmy?