Innowacja – od pomysłu do wdrożenia

Kup bilet

Data

23 października 2018

Miejsce

Smak Kariery (wejście od tyłu CH Atrium Reduta, wjazd od ulicy Włochowskiej)
Al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warszawa
W CH Reduta dostępne są darmowe miejsca parkingowe

Program spotkania

09:30 – 10:30 „Model BEINNOVATIVE – w tym szaleństwie jest metoda” – dr Joanna Heidtman, Piotr Piasecki

Innowacyjność nadal jest wyzwaniem i zawiera w sobie mnóstwo paradoksów. Zastanowimy się co jest prawdą, a co mitem w innowacyjności. Odpowiemy na pytanie, czy możliwe jest zarządzenie innowacyjnością. Czy w innowacji jest miejsce na porażkę? Pokażemy w jaki sposób kultura organizacyjna, procesy i ludzie w równym stopniu odpowiadają za tworzenie innowacyjnych organizacji.

„Przyczajony tygrys, czyli jak stworzyć startup w korporacji.” Magda Marciniak, Head of Business Development Grupa Europa – Case study

10:30 – 11:30 „Kultura proinnowacyjna: bajki, czy rzeczywistość?” Panel dyskusyjny

Czy korporacje dążą do kultury startupowej? Czy współpraca ramię w ramię jest możliwa? Jakie są czynniki sukcesu? Moderator: Magda Jabłońska, CEO MIT Enterprise Forum

Uczestnicy panelu:

  • Marcin Kurczab , Dyrektor ds. Innowacji, Laboratorium Innowacji, PZU SA/PZU ŻYCIE SA
  • Marcin Szczeciński, Kierownik ds. Inwestycji Kapitałowych w Grupie Adamed
  • Bartosz Petryński, Co-Founder, BillTech Group
  • Małgorzata Komońska, Facylitatorka Design Thinking i Innowacji – Fundacja KIR na Rzecz Rozwoju Cyfryzacji Cyberium

11:30 – 12:00 Przerwa Kawowa

12:00 – 12:45 „Jak pomysły stają się produktami, czyli o efektywnym wdrażaniu innowacji.” – Jakub Poleć, Innovation Director, Oracle Middle East and Africa

Przykłady zrealizowanych z sukcesem projektów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

12:45 – 13:30 Sesja Q&A i czas na dyskusję

Dla kogo jest Senso.Lab?

WŁAŚCICIELE FIRM – To oni nadali Sens na początku istnienia swoim firm. Teraz wielu z nich zdaje sobie sprawę, że model biznesowy i sposób zarządzania firmą i ludźmi, który był efektywny i dawał im przewagę konkurencyjną przez ostatnie 10, czy 20 lat się wyczerpał.

KADRA ZARZĄDZAJĄCA – Oprócz zadań merytorycznych, stają oni przed trudnymi pytaniami, na które nie ma jednoznacznej i prostej odpowiedzi. Jak zarządzać pracownikami wiedzy?

SZEFÓW DZIAŁÓW HR – Zadaniem działów HR jest nie tylko rekrutacja, ale też zatrzymanie talentów. Jak budować kulturę organizacyjną, by pracownicy widzieli Sens zarówno w ich pracy, jak i działalności całej firmy?